Ben günleri sayıyorum 1 ay doldu

Merhaba uzun bir aradan sonra ZU yazınca yazayım dedim. Diyetisyende 1 ayım doldu. 55.600 gr oldum.

1 hafta dışında sürekli kurallara uydum. Kurallara uymadığım haftanın sonunda 100 gram aldım. Bu durumla karşılaşınca dahaa ciddi uygulamaya başladım.Ve sonrasında da her hafta kilo verdim. Gerçekten de çok su içtiğim haftalarda kilo vermem çok hızlı oldu.

Diyetisyen henüz şok diyete gerek olmadığını şok diyet olmadan da 2 kiloyu verebileceğimi söyledi. sadece 2 kilo sonra koruma programına geçiyorum.

Bu diyetin böyle rahat uygulanabilmesinin tek sebebi daha önce hiç diyet yapmamış olmam. Zu daha önce de diyet yaptığı için zorlanıyor.

Benim iş yerimden 2 kişi daha bu diyetisyene başladı.Onlar kiloları çok fazla olduğu için çok hızlı ve güzel kilo veriyorlar.
Demekki neymiş, kendini hırpalamadan doğru beslenmeyi öğrenmek zayıflamak için yeterliymiş.:)
1 comments

1 Yorumlar:

Blogger SUNSHINE dediki...

tebrikler gecmiste devamli rejim yaparlarin kilo vermekte zorlandiklarini hic bilmiyordum. Bugun bir sey daha ogrenmis oldum.

ikinize bilgi ve tecruberleinizi paylastiginiz icin tebrikler

23 Kasım, 2005  

Yorum Gönder

<< Home