Zu 3.Haftasını bitirdi!

Dün diyetisyenle randevum vardı. 3.haftayı bitirdim. Toplam verdiğim kilo 2.200. Son hafta pek uyamadım. Daha doğrusu canım sürekli tatlı çekti. Kendime engel olamadım. Buna rağmen 200 gr. vermişim. Araya bayram girdiği için bu sefer 1.5 hafta sonra gideceğim. Yaklaşık 1 kilo vermem lazım. Şimdilik düzenli bir şekilde diyetime uyuyorum. Tatlı isteğim de geçti. Çok istersem 1 sütlü tatlı yiyebilirmişim. Bütün diyet yapanlar ümdinizi kaybetmeden azimle devam edin. Bazen az bazen çok sonucu görüyorsunuz.Şimdi meyve zamanı.........
2 comments

2 Yorumlar:

Blogger SUNSHINE dediki...

tebrikler yavas veya hizli onemli olan hedefe dogru ilerlemek. Ancak bu yolda insanin keyfinin kactigi cok zamanlar oluyor o zaman ben bakis acimi degistirmeye calisiyorum az kilo verdigim hafta toplam verdigim kiloya bakip sevinmeye calisiyorum yada genelde kotu gidiyorsa bak bugun iyiydi diyorum morali yuksek tutmak icin .Cunku moral bozuklugu tatli yemek ve diyeti bozmak icin iyi bir bahane oluyor daha sonra

29 Ekim, 2005  
Blogger Pinky dediki...

merhaba arkadaşlar
benimde diyetisyene gitmeye ihtiyacım var.adres ve telefon numarasını verirseniz çok mutluolurum şimdiden teşekkürler!ve diyete devaaaam :)

09 Kasım, 2005  

Yorum Gönder

<< Home