:) kaçıncı gün oldu bilmiyorum

Kontrol için diyetisyene gidemedim. Tam ben nasıl gitsem diye düşünürken o aradı.Alsancak asılsız deprem söylentilerinden dolayı (bütün İzmir gibi) çok karışıkmış.Daha sonra görüşelim dedi. Salı akşamına randevu verdi. Bende dayanamadım tartıldım. YAni aslında bizim evdeki tartıya çok güvenemiyorum ama 1 kilo kadar vermiş görünüyorum. Tabi bu gazla haftasonu da bütün kurallara uydum. Oysaki sürekli dışardaydım. Arkadaşlarım kumrular, iskenderler, pastalar götürürken ben suyumu, limonlu sodamı içip direndim. En son dün akşam restoranda ızgara köfte ısmarlayıp, 3 tane yiyip, kalanını arkadaşlarıma verince herkes bana saygı duydu. Bu kadar kararlı olmamı ise diyetisyenin motivasyonuna bağladılar.
Bu gün geçen hafta önü kapanmayan bir pantolonumu giydim. Galiba tartı doğru söylüyor. Özellikle göbek bölgemdeki yağlanma biraz azalmaya başladı. Sonuçlarını bu kadar çabuk görmeye başladığım için mutluyum.
Bu arada Zu cumartesi diyetisyen kontrolüne gitmiş. Kilosu 59 çıkmış. Yani o da başarıyla kilo veriyor.
sevgiler
0 comments

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home