Diyetimin 3. günü

Merhaba,

Diyetimin 3 . günüdeyim. Dün de listenin hiçbir şekilde dışına çıkmadım.
Yediklerimi sizlerede örnek olması için yazıyorum.



Sabah(7:30)


2 ince dilim dil peyniri


2 ince dilim ekmek


3 zeytin



1 bardak şekersiz çay (malesef tatlandırıcılı, aslında diyetisyen istemiyor ama ben şekersiz çay içemem)




Ara Öğün(10:00)


1 bardak süt(kahve ile birlikte)


Öğlen(12:00)


8 kaşık etli nohut(1 porsiyon et yerine geçiyor değişim listesinden)


4 yemek kaşığı pilav


200 gram yoğurt



İkindi


1 elma





Akşam


6 yemek kaşığı etsiz tarafından taze fasulye


Büyük bir tabak salata


1 dilim ekmek




Gece


1/2 elma+ 1/2 kivi

8 comments

8 Yorumlar:

Blogger SUNSHINE dediki...

desigim listesine ulasamdim yardimci olursan cok sevinirim

18 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız dediki...

Sevgili Aynur,
Değişim listesine ulaşabileceğiniz adresi ana sayfadan yayınladık. Siz de uyguladığınız diyeti kendi blogunuzdan hergün yayınlasanıza bakalım neler olacak, birbirimizi kontrol etmiş oluruz. Eğlenceli olabilir.

18 Ekim, 2005  
Blogger SUNSHINE dediki...

ben maselef diyet listemi kaybettim oyuzden sizin listeyi uygulamayi dusunuyorum

ama su anda oruc tuttugum icin yemek duzenim cok kotu

birbirimizi kontrol etme fikride cok hos oyun gibi

18 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız dediki...

Oruç tutyorsanız yinede diyetinize devam edebilirsiniz.
Ramazan size hayırlı gelir ve bu ayı 2-3 kilo daha az kiloda bitirebilirsiniz.
Öncelikli olarak sahura kalkmanızı öneriyoruz ama kalmıyor iseniz yatmadan 3 değişim meyve ve bir bardak süt içerek yatın. İftarınızı 1.5 porsiyon zeytinyağlı sebze yemeği ve 1 dilim ekmek , 2 ince dilim peynir ve 3-5 zeytin ile yapıp , iki saat sonra etli bir yemek ve salata yiyin.
Diyetisyenizimizn bize önerisi bu. İftar ve sahur arası ise her yediğiniz şeyden önce 2 bardak su içmeyi alışkanlık haline getirin. Motivasyonunuzu arttırın, benim ramazanda oruç tutup kilo veren çok tanıdığım var. Siz de bu şekilde beslenerek başarabilirsiniz.

18 Ekim, 2005  
Blogger SUNSHINE dediki...

onerilerin icin cok sagol

ama bu aralar cok yedim kendimi toparlayip tekrar rejime donebilirmiyim bilmiyorum.

18 Ekim, 2005  
Blogger SUNSHINE dediki...

birde unuttum sormayi sahurda ne yemeliyim

18 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız dediki...

Sahur:
1 dilim peynir
2 dilim ekmek
1 bardak süt
zeytinyağlı bir sebze(1.5 porsiyon)
2 porsiyon meyve

İftar:
1 kase çorba
1 dilim ekmek
1 dilim peynir
3 zeytim

İftardan 2 saat sonra:
1porsiyon et değişimine uygun yemek
bol limonlu kocaman bir tabak salata
1 dilim ekmek


yatmadan önce
1 meyve
200 gram yoğurt

18 Ekim, 2005  
Blogger SUNSHINE dediki...

cok guzel yazmissin tesekkur ederim

18 Ekim, 2005  

Yorum Gönder

<< Home