Diyet programının 2. günündeyim

Verilen listeye değişim listesine de sadık kalarak uydum dün.
Hiç aç kalmadım
çünkü ara öğünlerle birlikte sürekli yemek zorunda kaldım.
Kendimi nasıl hissettiğime gelince öncelikle yemeklerden hiç çoook yemiş kalkmadığım için daha rahat hissettim.
Açlık hissetmedim ama ara öğünlere uymak için biraz zorlandım.Üşengeç bi insanım çünkü.


bütün gün aç durup bi anda çok yemek yerdim. Şimdi gün içinde sürekli bişeyler yeme olayına alışmaya çalışıyorum. Hayatımda ilk defa bu kadar farklı yemeği aynı günde yedim.
Bir de bugün sabah kahvaltı ettim.
Normalde sabahları aç uyanmam ve öğlene kadar bişey yemem ama zorla kahvaltı ettim çünkü vücudumu sabahları acıkmaya alıştımam gerekiyor. Hatta diyetisyen tok tutup acıkmayı engeller diye sabah müsliyememi istemedi, normal kahvaltı dedi.

Bu diyette asıl amaç acıkmak çünkü, metabolizmayı sürekli acıkır duruma getirmek ama acıkınca da listede verilenleri yemek.
Mutluyum ve dünü geçirdikten sonra bu diyet işinin zor olmadığını hatta kolay olduğunu anladım. bu şekilde sağlıklı beslenerek vücudumdaki yağlardan kurtulacağımı bilmek çok güzel. Kendimi 3 ay sonraki görüntümle hayal ediyorum ve çok mutlu oluyorum:)
hoşçakalın. Ki
Not: Bu arada Zu ilk haftasını doldurdu ve kontrolde 1 kilo 200 gram vermiş çıktı onun diyet listeside benim ki ile yaklaşık olarak aynı.
0 comments

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home