4. gün oldu ve ben hala sorun yaşamadım çok mutluyum:)

Bu gün 4. gün. Dünde hiç sorun yaşamadım tek sorun arkadaşlarımla akşam biryerlere gittik onlar tatlı ısmarladı.Ben kendimi çok zor tuttum ama dayandım. Tatlılarından çatalın ucuyla alıp tadına baktım sadece. Bir de bağrsaklarım çok fazla çalışmaya başladı, bu duruma metabolizmam hızlanıyor diye sevinmeliyim sanırım.



Sabah
2 dilim ekmek
3 zeytin
1 dilim dil peyniri



ara:kahve+100 ml süt



Öğlen:1 İzmir köftenin içinden hamburger köftesi büyüklüğünde köfte(suyunu ve patateslerini yemedim)
200 ml yoğurt
1 dilim ekmek



ikindi100 ml süt
1 adet küçük muz
1 kuru kayısı




Akşam:1/2 patlıcan ve küçük bir biber dolması(etli-pirinçli)
3 kaşık zeytinyağlı fasulye
Kocaman bir tabak salata





Gece
1/2 kivi
1/2 elma

3 comments

3 Yorumlar:

Blogger SUNSHINE dediki...

cok guzel gidiyorsunuz bravo

bence metabolizmanin hizlanmasi cok iyi birsey
duzenli ve sik sik yemek yediginde gercekten acikmiyorsun ben ayni diyeti yaparken bir sure sonra yediklerim cok gelmeye baslamisti. 1 yil boyunca kendimi hic rejim yapiyor gibi hissetmedim. tatli yememeye de alisiyorsun

19 Ekim, 2005  
Anonymous Adsız dediki...

Merhaba Aynur, bizde senin blogunu takip ediyoruz. İyi bir başlangıç yaptın. Başaracağına inanıyoruz. Sakın pes etme..

19 Ekim, 2005  
Blogger SUNSHINE dediki...

ozelikle birisine yorumunuzda vucudunzdaki yag oranini azaltmak icin rejim yaptiginizi soylemissiniz bu cok hosuma gitti

bende burda Bir yer bulup vucudumdaki yag ve kas oranini olcturmek istiyorum.

birde sayfama sizin linkinizi eklemek istiyorum ama nasil yapiliyor hic bir fikrim yok yardimci olursaniz sevinirim

19 Ekim, 2005  

Yorum Gönder

<< Home