Kİ Diyete Başlıyor

Merhaba ben , ben de diiyete başlıyorum.



Diyetisyenle tanışma görüşmesini geçen salı günü yaptım.
İlk görüşmede boyumu kilomu ölçtü.
İdeal kiloma ulaşmam için vermem gereken kilo miktarını belirledi.
bu kiloyu ne kadar sürede ve nasıl bir planla verebileceğimden bahsetti

Kilom 58
Boyum 163 cm

Beni indirmeyi hedeflediği kilo 53
5 kiloyu 2 ay gibi bir sürede, haftada yaklaşık yarım kilo şeklinde verdirip, 2 ay sonunda ilave 1 ay da kilo koruma programı yapacağımızı söyledi.
Yani 3 aylık diyetisyen maceram başlıyor.
Heyecanlıyım
Çünkü ilk defa diyetisyene gidiyorum ve profesyonel yardımla doğru beslenmeyi ve kilo vermeyi öğreneceğim.

Bu cumartesi 2. randevumuz var
Yaklaşık bir saat sürecek benden çeşitli kan ve idrar tahlilleri istedi.
elektrotlar yardımı ile vücudumdaki yağ oranını ölçecek. başlangıç beden ölçülerimi belirleyecek.Beslenme alışkanlıklarım hakkında konuşup buna uygun bir beslenme planı hazırlayacağız.
Her hafta kontrole gidip yediklerimi ve aslında yemem gerekenleri karşılaştıracağız. Kilo değişimimi gözlemleyeceğiz.

Bakalım neler olacak? Cumartesiden sonra ayrıntılarla buradayım.
Hoşçakalın
1 comments

1 Yorumlar:

Blogger BEN dediki...

Kızlar sonunda diyet maceranız başlıyor, herzaman yanınızdayız, sizlere başarılar diliyoruz

13 Ekim, 2005  

Yorum Gönder

<< Home