ZU diyete Başlıyor

Diyete Başılyorum



Merhaba ben ZU,
Uzun yıllardır süren kilo sorunuma son noktayı koymaya karar verdim ve bugün bir diyetisyenden randevu aldımmmmmmmmmm....

Bu konuda çok heyecanlıyım ve heyecanımı sizlerle paylaşmak istedim. Başarıya giden yolda bana eşlik etmenizi, moral vermenizi ve desteklemenizi istiyorum.

Kendimi bildim bileli hep diyetteydim. Bir kilo verdim, iki kilo aldım. Onları verdim, başka aldım derken, bir baktım yo-yo sendromuna yakalanmışım.

Diyetisyene gitmeye ne gerek var, kendin yaparsın, mühim olan irade sözlerine kulağımı tıkadım, çok tavsiye edilen ve giden herkesin memnun kaldığı bir diyetisyenden sabahın köründe aradım.

2 gün sonra tanışma randevusu aldım. Kaç kilo vermem gerektiği, ne kadar süreceği o zaman konuşulacak. Bu işte yanlız değilim tabii sizler varsınız ama çok yakın bir arkadaşım için de randevu aldım. Yani iki kişi başlıyoruz. O da bu konudaki tüm gelişmeleri sizlerle paylaşmak istiyor.

Ayrıcaaa bu blogu kurmamızda yardım eden, en önemlisi de bizi diyetisyene gitme konusunda ikna eden, Çok eski ve yakın arkadaşımız Burcu'ya ve yeni tanışmamıza rağmen hemen çok sevdiğimiz Başak'a teşekkür ederiz...
Not: İsimlerimizi sizlerle paylaşmak istemediğimiz için kendimize takma isimler bulduk
ZU ve nin maceralarına hoşgeldiniz
0 comments

0 Yorumlar:

Yorum Gönder

<< Home