kötü haber

Şok diyetten sonra kilo aldım.
Aslında yediklerimverilen listeden çok fazla değil.
Toplam kalori miktarı aşmamış ama dengesiz yemişim biraz.
Karbonhidrat fazla olmuş.
Vücudum karbonhidrat fazlasını hemen biriktirme eğilim gösteriyormuş.
bide çok soğuktu fazla su içemedim o da etkilemiş
Yada zayıfladım diye rehavetmi çöktü ki!!!
Bilmiyorum ....
Bu hafta dikkat edicem

diyetisyen yılbaşı menüsü verdi
sadece 1 gün öncesi ve sonrasında dikkat etmemi söyledi.

Yılbaşı menüsü:

1 porsiyon et-tavuk veya ızgara köfte

yağsız hertürlü salata ve ot haşlama(moyonezliler hariç)

6 çeşit sebze(her birinden birer kaşık)

1 dilim ekmek veya 1 kase çorba veya 2 yemek kaşığı pilav

1 avuç leblebi vaya nohut

2 porsiyon meyve veya 1/2 porsiyon sütlü tatlı veya 1/2 ayva tatlısı veya 1 ince dilim pasta

1 küçük şişe şarap veya şampanya veya 2 bira veya 1 duble rakı-viski
2 comments

2 Yorumlar:

Blogger SUNSHINE dediki...

sanirim bu protein diyetinin yapmasindan cok korumasi zor cunku bende verdiklerimin hepsini geri aldim

birde su icmeyi ogrensem

ah ah ah ah olsa olsa olsa ama nasil

27 Aralık, 2005  
Anonymous Adsız dediki...

bazal metabolizma hızım yaklaşık olarak 1750 .diyetisyen 15oo lük diyetle haftada 400 gram vermemi sağladı

30 Aralık, 2005  

Yorum Gönder

<< Home