54 oldum

Herkese merhaba
Şok diyetimin ikinci günü yani dün tartıldım ve 54 kilo geldim.
:)))))
Diyetisyen şok diyetin etkilerinin bir kaç gün sonrasında görüleceğini söyledi.
Bu arada çok sevdiğim çukulatayı yavaş yavaş hayatıma sokmaya başladık.

10 gr çukulata=1 dilim ekmek gibi düşünüp aralarda ara öğün yerine yiyebilirm artık.
yanlız önemli olan şu: 1 kare ülkeri alıp aynı gün içinde bitirmemek.
Bitirirseniz durum kötü hem sağlıksız beslenme oluyor hemde yaklaşık 500 kalori çok ciddi bir rakam...
Sevgiyle kalın
2 comments

2 Yorumlar:

Blogger SUNSHINE dediki...

cok sevindim 54 olaman tebrikler

bende hafta sonu yaptim protein diyetini biraz zor oldu ama 1.5 kilo iki gunde uctu.

cikolatadan hala uzagim belki yilnasindan sonra ama gercekten butun paket yerine 1 kare yemek cok zor

21 Aralık, 2005  
Blogger SUNSHINE dediki...

sana bir sey sormak istiyorum bu protein diyetini yaptiktan sonra eski diyete geri donus mu yaptin hic bir degisiklik olmadan

cevaplarsan ve biraz daha ayrintili bilgi verirsen cok sevinirim

25 Aralık, 2005  

Yorum Gönder

<< Home